تنهـــــــــــــــــا تريــن تنهـــــــــــــــــا!

گريــــه ام ميگيرد وقتــــى ميبينم كســى كه همه ى دنيـــاى من بود منت ديگرى را ميــــكِشـــــد

 

تو کی هستی که عشقت در قلبم ادامه دارد


تو که هستی که حتی برای یک لحظه هم نمی توانم فراموشت کنم


تو که هستی که اگر یک روز از من دور شوی،


عشق توست که با محبت به من زندگی می دهد


اگر می شد برای مدتها کنارم باشی، چقدر آن ساعتها برای من شیرین می شد


اگر می شد برای مدتها کنارم باشی، باعث می شدی زندگی را فراموش کنم


اصلا تو خود زندگی هستی، بدون تو زندگی نمی کنم


نمی خواهم از من دور شوی


لحظه ها را می شمارم اگر از کنارم بروی، با نبودنت مرا به جنون می کشی


مدتهاست که فکرم را به خودت مشغول کرده ای


مدتهاست که چشم من خواب ندارد


با مهربانی و همراهی روح و جانم تو را ملاقات می کنم


با مهربانی، تو زیباترین عشقی

 

 

 

نفس صدات میکنم چون میخوام آخرین نفسم تو باشی

 

 

دوستت A دارم

 

 

http://www.graphics99.com/wp-content/uploads/2011/08/silver-butterfly_coolgraphicorg.gif



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 11 فروردين 1391برچسب:,ساعت 4:57 PM توسط نگین|


آخرين مطالب
» باز
» از تنها بودنم
» بلا
» دلم میخواد
» عکس های زیبا
» خسته ام!
» چرا دیره!
» خاطره ها
» A
» گاهی
» خواب
» تو را من دوست میدارم...
» تولد
» به کجا!
» اوکجاست
» A
» برای تو مینویسم که میدانی