باز

تنهـــــــــــــــــا تريــن تنهـــــــــــــــــا!

گريــــه ام ميگيرد وقتــــى ميبينم كســى كه همه ى دنيـــاى من بود منت ديگرى را ميــــكِشـــــد

 

 

باز، با دل گرفته در هوای تو شعر تازه‌ای سروده‌ام برای تو

 

 

 

باز هم به یاد خنده‌های ساده‌ات باز هم به یاد اشک بی‌ریای تو

 

 

 

رو به روی آسمان نشسته‌ام، تهی‌ست بی‌نوازش صدای آشنای تو

 

 

 

مثل لحظه‌ای که رفته‌ای و بعد از آن مانده روی برفِ کوچه، جای پای تو

 

 

من دلم هنوز بوی عشق می‌دهد عطر ساده و صمیمی صدای تو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 2 تير 1391برچسب:,ساعت 5:53 PM توسط نگین|


آخرين مطالب
» باز
» از تنها بودنم
» بلا
» دلم میخواد
» عکس های زیبا
» خسته ام!
» چرا دیره!
» خاطره ها
» A
» گاهی
» خواب
» تو را من دوست میدارم...
» تولد
» به کجا!
» اوکجاست
» A
» برای تو مینویسم که میدانی