دلگیرم

تنهـــــــــــــــــا تريــن تنهـــــــــــــــــا!

گريــــه ام ميگيرد وقتــــى ميبينم كســى كه همه ى دنيـــاى من بود منت ديگرى را ميــــكِشـــــد

 

فکرت آرومم نمیزاره / از حال تو چیزی نمیدونم

دلواپسه چشمای گیراتم / دلواپس دنیای بیرونم

با من از این بدتر نشو قلبم!/ میترسه از تکرار تنهایی

من آرزومه شادو خوش باشی / تو فکرتم هروقت تو هرجایی

امشب برات با غصه دلتنگم / امشب دلم با گریه بیداره

امشب کجای آرزوهاتی؟!/ فکره تو آرومم نمیزاره

امشب کجای آرزوهاتی؟ / وقتی من از این زندگی سیرم

وقتی که اینجوری پریشونم / وقتی دارم از گریه میمیرم

فکر تو آرومم نمیزاره / امشب کجای آرزوهاتی

پیدا شده مرحم واسه دردت / یا مثله من سرخورده و ماتی!

امشب برات با غصه دلتنگم / امشب دلم با گریه بیداره

امشب کجای آرزوهاتی؟!/ فکره تو آرومم نمیزاره

 

 

 



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 28 بهمن 1390برچسب:,ساعت 5:28 PM توسط نگین|


آخرين مطالب
» باز
» از تنها بودنم
» بلا
» دلم میخواد
» عکس های زیبا
» خسته ام!
» چرا دیره!
» خاطره ها
» A
» گاهی
» خواب
» تو را من دوست میدارم...
» تولد
» به کجا!
» اوکجاست
» A
» برای تو مینویسم که میدانی