احتمالا

تنهـــــــــــــــــا تريــن تنهـــــــــــــــــا!

گريــــه ام ميگيرد وقتــــى ميبينم كســى كه همه ى دنيـــاى من بود منت ديگرى را ميــــكِشـــــد

 

از جدایی دونفر این چهار احتمال رو خواهیم داشت

یا یکی شاد میشود دیگری گریان

یا یکی گریان و دیگری شاد

یا دوتا شاد

یا دوتا گریان

اما برای تو ارزوی شاد بودن رو میکنم

 

 

 


 



نظرات شما عزیزان:

امیرعلی
ساعت23:52---14 فروردين 1391
سلام به نگین خانم

وبلاگ قشنگی داری مطالبشم خوبه

خیلی خوشحال میشم اگه به وبلاگ من بیای و نظر بدی مرسیپاسخ:چشم عزيزم ميام حتماً


علیرضا
ساعت19:43---5 فروردين 1391
سلام
اگر بحثی درباره ی دین یا روابط دختر و پسر و یا شبهه یا هرگونه سوال دینی ، یا بحثی داری میتونی به وبلاگ من بیای و مطرح کنی... حتما هم یه نگاهی به مطالبم بنداز
منتظرتم ...


amir mohammad
ساعت19:00---5 فروردين 1391
salam azizan vebet kheyli khob booood bahat linkidam.be man ham ye sari bezan khoshhal misham.mer30



www.a.s-roma.loxblog.com


amir mohammad
ساعت18:53---5 فروردين 1391
423t

omid
ساعت19:31---4 فروردين 1391
چون وبتو خیلی دوست دارم تا حالا وبتو به 33 نفر تو فیسبوک معرفی کردم
پاسخ:مر٣٠ گلم لطف كردي


omid
ساعت23:13---29 اسفند 1390
سلام نگین اگه من مطالبت رو بذارم تو وبلاگم ناراحت می شی؟؟؟

من اول مطالب اسم و ؟آدرس وبتو مینویسم یقین داشته باش

تو فیسبوکم وبتو به همه معرفی کردمجون من بذار مطالبتو کپی کنم البته اگه ناراحت میشی هرگز اینکارو نخواهم کرد پس بیا تو سایتم بگو جوابو کاری نداری منتظرما

ببینم حاضری نویسندهی وب جدیدم باشی؟؟؟


omid
ساعت21:27---28 اسفند 1390
سلام نگین جان خوبی
مننمیدونم چرا وبلاگ تو اینقدر دوست داشتنیه
مخصوصا آهنگش
ببینم تو تو فیسبوک نیستی؟
کلوب چی؟
به هر حال این سایت منه
www.webbazi.tk
من صفحه اول فیسبوکم وبلاگتو به همه دوستام معرفی کردم میتونی خودت بیای ببینی
البتهاول باید درخواست دوستی بدی این قانونه فیسبوکه مناینجوری نکردم صرفا جهت اطلاع
من دوست دارم بیشتر باهات آشنا بشم البته میل خودته
این صفحه من در فیسبوک
http://www.facebook.com/profile.php?id=100003601849266

راستی اگه فیلتر شکن نداری بهم بگو تا بهت بدم من اکثرا آنلاینم
omidbax@yahoo.com
منتظرتم


فرمهر
ساعت20:37---22 اسفند 1390
سلام وبلاگت عاليه به منم سر بزن نظر يادت نره
____________@@_@__@_____@
___________@@@_____@@___@@@@@
__________@@@@______@@_@____@@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@_______@
_________@@@@@_____@_______@
__________@@@@@____@______@
___________@@@@@@@______@
__@@@_________@@@@@_@
@@@@@@@________@@_____
_@@@@@@@_______@_____
__@@@@@@_______@@_____
___@@_____@_____@_____
____@______@____@_____@_@@
_______@@@@_@__@@_@_@@@@@
_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@
____@@@@@@@__@@______@@@@@
____@@@@@_____@_________@@@
____@@_________@__________@
_____@_________@_____
_______________@_____
____________@_@_____

سلام...آپم بدو بیا
بدو دیگه
د مگه با تو نیستم؟
جفت پا میام تو شکمتا؟
پاشو بیا دیگه تنبل


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 22 اسفند 1386برچسب:,ساعت 12:47 AM توسط نگین|


آخرين مطالب
» باز
» از تنها بودنم
» بلا
» دلم میخواد
» عکس های زیبا
» خسته ام!
» چرا دیره!
» خاطره ها
» A
» گاهی
» خواب
» تو را من دوست میدارم...
» تولد
» به کجا!
» اوکجاست
» A
» برای تو مینویسم که میدانی