دیگه تنها نیستم

تنهـــــــــــــــــا تريــن تنهـــــــــــــــــا!

گريــــه ام ميگيرد وقتــــى ميبينم كســى كه همه ى دنيـــاى من بود منت ديگرى را ميــــكِشـــــد


 

 

آخه تنهام.....

نمی تونم نمی تونم خنده كنم.....

دلمو از غصه ها كنده كنم.....

آخه تنهام آخه تنهام.....

یه آشنا سنگ صبور یه كس میخوام.....

دیگه دارم خفه میشم نفس میخوام.....

آخه تنهام آخه تنهام.....

رفتی و مونده یادگاری هات.....

بردی عشق ومونده بیقراریهام.....

آخه تنهام آخه تنهام.....

روزگار من دیگه به پای اون تباه شده.....

رنگ عشق مادیگه تیره و سیاه شده.....

دیگه تا آخر عمر تنهای تنها میمونم.....

اون كه یار من بوده رفته وبی وفا شده.....

یروز میاد دلت واسم داد بزنه.....

لبات فقط اسم منو فریاد بزنه.....

ولی دیره ولی دیره.....

باز میاد روزی كه بارون بباره.....

بخواد كه عشق منو یادت بیاره.....

ولی دیره ولی دیره.....

نمی تونم نمیتونم خند ه كنم.....

دلمو از غصه ها كنده كنم.....

آخه تنهام آخه تنهام .....




قانون تو تنهایی من است و تنهایی من قانون عشق و

عشق ارمغان دلدادگیست و این سرنوشت سادگیست

چه قانون عجیبی چه ارمغان نجیبی

و چه سرنوشت تلخ و غریبی

كه هر بار ستاره های زندگی ات را با دستهای

خود راهی آسمان پر ستاره امید كنی

وخود در تنهایی وسكوت با چشمهایی خیس از غرور

پیوند ستاره ها را به نظاره بنشینی و

خموش و بی صدا به شادی ستاره های از تو گشته جدا دل خوش كنی

وباز هم تو بمانی وتنهایی و دوری

و باز هم تو بمانی و یك عمر صبوری



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 5 اسفند 1390برچسب:,ساعت 12:41 AM توسط نگین|


آخرين مطالب
» باز
» از تنها بودنم
» بلا
» دلم میخواد
» عکس های زیبا
» خسته ام!
» چرا دیره!
» خاطره ها
» A
» گاهی
» خواب
» تو را من دوست میدارم...
» تولد
» به کجا!
» اوکجاست
» A
» برای تو مینویسم که میدانی