لحظه ی رفتنت

تنهـــــــــــــــــا تريــن تنهـــــــــــــــــا!

گريــــه ام ميگيرد وقتــــى ميبينم كســى كه همه ى دنيـــاى من بود منت ديگرى را ميــــكِشـــــد

 

                                                                               

و لحظه های تلخ رفتنت را در حصار چشمانم زندانی نکن


از چه می ترسی وقتی عشق بین ما اینقدر نیرومند است


چرا با عشق بیگانه شده ای و از جدایی سخن می گویی ؟!


روزگار می خواهد شکست ما را ببیند


اما تو مانند من خسته نشو !


و بدان هر ثانیه که می گذرد خدا با دل ما همراه است


از کنارم نرو !


بمان و بگذار همیشه با هم بودن را حس کنیم


حس همیشگی در کنار هم بودن تا ابد !


تو خوب می دانی که لحظه ای نمی توانی از من دور بمانی


حتی خود من ، که نمی توانم لحظه ای جدا بودن از تو را تحمل کنم


آری از کنارم نرو !


و قلب کوچکم را با بار جدایی سنگین نکن


کنارم بمان و بودنت را در رگهایم تازه تر کن


مگذار با رفتنت غریبی تنها و گوشه گیر باشم


که از هجوم دلتنگی و تنهایی پژمرده شده است



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت15:24---5 اسفند 1390


reza
ساعت15:24---5 اسفند 1390


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 5 اسفند 1390برچسب:,ساعت 12:42 AM توسط نگین|


آخرين مطالب
» باز
» از تنها بودنم
» بلا
» دلم میخواد
» عکس های زیبا
» خسته ام!
» چرا دیره!
» خاطره ها
» A
» گاهی
» خواب
» تو را من دوست میدارم...
» تولد
» به کجا!
» اوکجاست
» A
» برای تو مینویسم که میدانی