منتظر

تنهـــــــــــــــــا تريــن تنهـــــــــــــــــا!

گريــــه ام ميگيرد وقتــــى ميبينم كســى كه همه ى دنيـــاى من بود منت ديگرى را ميــــكِشـــــد

 





امشب دوباره غرق در تمنای دیدنت

سرمه ی انتظار به چشمانم میکشم

امشب دوباره تو را گم کرده ام

میان آشفته بازار افکار مبهمم

توی کوچه های بی عبور پاییزی

دستان گرمت را .. نگاه مهربانت را .. شانه های بی انتهایت را

منتظر نشسته ام



نظرات شما عزیزان:

رادین
ساعت12:55---11 اسفند 1390
سلام من مدیر وبلاگ پارتی خنده هستم خوشحال میشم بهم سر بزنی اگه مایلی تبادل لینک کنیم حتما تو مسابقه شرکت کن
هر کی به این وبلاگ نمره بده یعنی یه دونه پایینه پایینه یه دونه پایین سمت راست کلیک کنه و بله بزنه

و همچنین در وبلاگ عضو بشه در قرعه کشی شرکت داده میشه راستی حتما ایمیلتون بدین چون در

صورت برنده شدن با شما تماس میگیریم اگه جایزه را دریافت نکنید جایزه را به نفر دوم میدهیم



جایزه نفر اول : کارت شارژ 5000 تومانی و درامد ماهیانه

جایزه نفر دوم : معاون مدیر و درامد ماهیانه

جایزه نفر سوم : ارشیو مطالب و درامد 1000 تومان ماهیانه



بدو زود بیا تا دیر نشده ثبت نام کن دوست من


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:,ساعت 12:50 AM توسط نگین|


آخرين مطالب
» باز
» از تنها بودنم
» بلا
» دلم میخواد
» عکس های زیبا
» خسته ام!
» چرا دیره!
» خاطره ها
» A
» گاهی
» خواب
» تو را من دوست میدارم...
» تولد
» به کجا!
» اوکجاست
» A
» برای تو مینویسم که میدانی